derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Isnin, 20 Disember 2010

RAHSIA LIPSTIK~CERMIN PERIBADI!

hai...kali ni sue nak kongsi tentang sesuatu yang amat sinonim dengan wanita...iaitu, LIPSTICK!
haaaa....sue suka sangat la bab2 make up...sebab ia boleh membuatkan kita rasa yakin...tapi korang nak tahu x???
ok3....kita terus ke tajuk post hari ni..iaitu, RAHSIA WARNA LIPSTICK!.....huhuhu...
korang suka pakai lipstick warna pe??
(bagi wanita k..jgn lelaki la jawab)
huhuhuhu...
erk..kaum lelaki jeles ke???
ok2...ade gak untuk korang....
korang suka tengok perempuan pakai lipstick warna pe??
ngeeee~
ok x soalan tu..baru adil kan..dua2 pihak leh jawa soalan....
ok3...terus kepada tajuk utama...
(berapa kali melencong daaa)
ni ade beberapa rahsia warna lipstick...
seee~~~~~~



Lip Gloss Tanpa Warna
Ia menjadi pilihan bagi mereka yang ingin kelihatan natural kerana ia tanpa sebarang warna. Malah paling tidak pun, mereka hanya memilih lip gloss yang mengikut warna bibir. Walaupun tanpa sebarang warna, ia tetap memberikan kesan simple yang tersendiri. Personaliti si pemakainya juga cukup mudah. Mereka gemarkan hidup yang aman dan damai. Jadi sebab itu mereka lebih gemar melepak di tempat yang mendamaikan diri.
~~~

Warna Pink Berkilat
Warna ini mencetuskan kesan seksi dan pesona kepada si pemakainya. Ia juga sesuai sama ada bagi si kulit gelap ataupun cerah. Mereka yang memilih warna ini dikatakan seorang yang romantis dan berjiwa penyayang. Mereka juga tak suka mencari masalah dengan orang lain. Tapi awas, mereka ini agak sensitif sebenarnya walaupun kadangkala dari segi luaran seolah-olah mereka ini tak kisah saja.
~~~


Warna Coklat
Warna ini menjadi pilihan mereka yang tak suka terlalu menonjol dari segi imej. Bagi mereka, bakat dan keupayaan diri adalah perkara yang lebih penting. Mereka yang memilih warna ini adalah mereka yang mempunyai keyakinan diri yang tinggi dan stabil dari segi emosi. Mereka juga merupakan simbol kesetiaan dan boleh dipercayai.
~~~

Warna Ungu
Mereka yang memilih warna ungu adalah mereka yang sophisticated dan punya pertahanan diri yang jitu. Selalunya mereka ini jenis yang berpegang kuat pada prinsip diri sendiri dan tak gentar dengan orang lain. Ia memerlukan rasa yakin yang kuat untuk membolehkan seseorang itu memilih dan memakai warna ini!
~~~

Warna Oren
Seperti juga si pemakai warna ungu, mereka yang memilih warna ini adalah seorang yang b
erdedikasi terhadap kerjaya/pelajaran mereka. Mereka juga lemah lembut orangnya namun memiliki sekeping hati yang keras. Kadangkala mereka sanggup bertengkar demi mempertahankan pendapat.
~~~


Warna Merah
Merah menjadi pilihan mereka yang suka menjadi perhatian ramai dan punya keyakinan diri yang tinggi. Selain itu mereka juga tidak suka diperlekehkan oleh orang lain. Pendek kata, jangan cuba main-main dengan mereka ni. Buruk akibatnya nanti! Namun begitu mereka sebenarnya baik hati.





huhuuhu...so,anda yang mana satu???
hihihi..sue bese pkai yang pink....tp skrg sue pn ade lipstick purple! luv it!

P/S: sila tinggalkan komen anda pasal warna lipstik pilihan anda or bagi lelaki,korang suka perempuan pkai lipstik warna ape??

3 ulasan:

h A n Y S berkata...

suka pakai lipgloss tanpa kaler!
heee~
;D

Suraya berkata...

hehe...mst cantik kan...
sue suke pkai lipstick pink lembut,pastu sapu lip gloss tanpa warna ataupun lip gloss brown mint...:)

Manja (let it be my sweet name) berkata...

manja suka lip gloss warna merah2 sikit


lipstick manja x pakai more kepada lip gloss je

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...