derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Ahad, 30 Januari 2011

lawak weyh hari nim!

tadi kan sue g hospital ngan kak la n mak,..teman ayah jumpa doktor di HSNZ...
hospital sultanah nur zahirah..
mula2 g daftar amek nombor n tunggu...
kali kedua, tunggu lagi untuk amek tekanan darah..pastu tunggu lagi tuk jumpa doktor...dan tunggu lagi untuk untuk dapatkan ubat...
so, kesimpulanya, mendapatkan rawatan di hospital kerajaan sungguh banyak penantian~~~~~

tapi ade citer lucu di sebalik kisah menunggu ni..

masa duk tunggu2, tibe2 perot berbunyi...
ye la kan..kul 8 dah g hospital..xsempat nak sarapan tadi..
jadi sue dan kak la pun g la turun ke kafeteria tuk sarapan..
best la jugakkan...dapat isi perot..mase turun tu, kami guna lif..sebab malas nak naik tangga...
so, mase nak naik balik,kami naik lif gak..hahahaa
~dasar pemalas~

so, masa masuk lif tu, kami berdua dan ade sepasangan warga tua naik jugak..
kak la pun dengan penuh gaya tekan la lif tu kan...
dia tekan ape ntah..tapi lif x tertutup pun..asyik buka jep..bru nak tutup, buka balik..hahahhaa
sue pun tengok la..rupa2 nya dia g tekan butang G..
sedangkan kami berada di groundfloor..hahahahahahaa
patut la kan...lif x jalan2...hahahaa

sue pun gelak..tak tahan weyy...
hahahaha
pas tekan tngkat satu baru lif  jalan..haha..sengal!

dari dalam lif hingga la sampai kt mak ayah yang duk menunggu lagi, kami duk gelak...kelakar...
hahahahahahaha

1 ulasan:

ijatnuar87 berkata...

hehehhe...nasib baik xpnggil juruteknik suruh chek kan

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...