derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Selasa, 1 Februari 2011

awak cinta kan saya macam Kasyah x?

salam all..

mood: sedih
punca: tengok citer lagenda budak setan
penyelesaian: makan

hahahaha


hi sume..mengarut je sue ni kan...tapi serius la..
first time sue tengok citer ni, sue duk sorang2 dalam kelas...
masa tu semester lepas..
sume orang dah balik ke hostel..tapi tinggal sue sorang je dalam kelas duk layan citer ni..masa tu, air mata xyah cakap la...laju je ngalir..cam air paip..siyes hati tersentuh giler..
ye lah kan..dah la tengok sorang..konpem fokus, menghayati giler citer..kadang2 ase cam sue dalam citer tu,,hohoho

sedih...
nak2 masa part kasyah tanya suzana mane ayu..
masa suzana bagitahu tu, kasyah terduduk dan menangis...
air mata lelaki..
huhuhuhu.

sedih..kesian kasyah..hari2 dia duk jauh ngan ayu tu,dia duk tengok je diari ayu..setianya cinta kasyah...
ade betol2 ke ek lelaki yang macam tu?
part last pun sedih...ayu akhirnya mati...waaa....
tapi,walaupun dah banyak kali sue tengok citer ni, tapi setiap kali tengok,mmg nangis la...hati tersentuh...
dah la sue ni jenis yang sensitif sikit..
bila dah tengok,mula la sedih...huhuhu

pastu, yang lagi haru, xtengok citer dia pun,lau dengar lagu dia pun sedih jugak..hoho..
ni lagu dia..jom layan~~~








p/s:awak cintakan saya macam kasyah  x?

5 ulasan:

maldinifaridkamil berkata...

hai...saya farid kamil..
hahahaha

sharimi shaari berkata...

jiwang ngat dye +)

Suraya berkata...

huhu..
memang jiwang pn..hati mudah tersentuh...

darxniq berkata...

alahai....sedihnyer...

Cikgu Suraya berkata...

sedih an..

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...