derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Khamis, 17 Mac 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

image


  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    mestilah pernah..sekarang pun sedang jatuh cinta!  ♥
    mestila lebih kerana keperibadiannya..hensem macam mana pun, lau peribadi x menarik, xtertarik pum..huhuhu
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    50-50...sebab sue memang kalau boleh, nak pasagan yang tinggi..paling tidak,tinggi sama ngan sue.
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    ketinggian, sixpack,lengan, rupa dan rambut..
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    setuju je la apa yang dia cakap..asalkan dia bahagia ngan sue..huhu

  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    xberapa setuju, mungkin ya,ramai yang macam tu..tapi x semua...

  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
    lelaki idaman sue? mestila ada rupa(sedap tuk mata sue pandang), menarik, kelakar, ada gaya tersendiri, penyayang n romantik..
    ~owah~  ♥
    "si dia" tu merujuk pada kekasih ek? sue pilih dia sebab diri dia la...
    jap..sue ada kekasih ke?huhu

  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    cukup puas hati~ tapi pada insan yang sue admire tu la...

  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    tak..nak kurus sikit lagi~

  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    mesti lah..jaga badan untuk pasangan..penting..tapi jangan sampai memudaratkan diri..

  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
    sue xpernah percaya, sue pernah gemok, tapi cara sue kurus, sue bersukan...sue xpernah amik ubat atau apa2 produk..


3 ulasan:

darxniq berkata...

erkk..sy xder six pax...cam ner?

Suraya berkata...

boleh dirunding...haha

solo molo berkata...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...