derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 18 Mac 2011

blogger cantik:bukan niat nak perasan cantik


salam semua...
merujuk kepada tajuk entri ni.. bukan niat sue nak perasan cantik...cuma tadi sue bukak la encik nuffnang kan..pasti saja2 gatal tangan nak tengok kata kunci apa yang orang cari blog sue..huhuhu..
asalnya sue jalan2 kat blog ujang ...pastu tengok la entri hot dia kan....
so sue ke nuff n jumpa ni ha!


KATA KUNCIKUNJUNGAN
blogger cantik6
teknik-teknik menggunakan pensel warna4
majalah sekolah blogspot2
cikgu suraya1
cikgu suraya 21
suraya syarifah1
kuman jerawat1
lukisan pensel ikan1

haha..sebab tu la tibe2 sue feeling jap....bukan niat nak perasan, tapi.....huuhuu...


ok2..sue tahu sue xcantik macam blogger2 cantik, tapi sue syukur da dengan apa yang sue ada sekarang :) 

9 ulasan:

Chekgu Azrine berkata...

memang cikgu suraya cantik ler...

Suraya berkata...

huhu..bese je la..tapi xlayak lagi di gelar blogger cantik :P

darxniq berkata...

sape kate bini aku x cantik..hahaha..aku sepak kang..

Fakhrul1409 berkata...

amboi...bukan main cntek yer..nak ngorat suraya boleh?

Niq: Dermm! ko salu je ada..jgn kaco bakal tunang aku ni nt! Hahahahhaha

Nor Farah bt Mohd Farid berkata...

memanf cantik, anugrah ALLAH, pelihara kecntikan kakak..:) done follow cni, jom follow blog sy kak..:) http://norfarahfarid.blogspot.com/

Puan Suraya berkata...

terima kasih farah....biasa2 je...terima kasih juga sudi follow :)

Selendang Merdeka berkata...

Blogger cun pon boleh....

Selendang Merdeka berkata...

Blogger cun boleh gak....

Selendang Merdeka berkata...

Blogger cun pon boleh....

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...