derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Sabtu, 23 April 2011

10 blogger cun dan comel

blogger cun dan comel?

sue rasa nak pitam , kelakar n nak gelak pun ada...
bayangkan, sue seorang blogger yang xfemes pun leh tersenarai...
adeh...
asalnya ceritanya macam ni...kawan sue, athirah @ tuck...alaaa...yang sue selalu sebut lam entri tu..my best friend...dia datang bilik n cakap kat sue..

tuck: sue,dah tengok ea blogger cantik tu? yang tu ke yang sue cakap ade orang cari blog sue blogger cantik?

sue: blogger cantik mane?

tuck: yang ade ayeem tu wat entri tu...

sue: ha? mana2? (terus g tengok kt bilik)
pas tengok terusss rasa nk pitam..huhuhu
*ayat x seratus peratus sama*


sue pun g view kat sini...




masih lam mood xcaye..coz sue ni bese je...
anyway, pape pun, thanks ayeem!


14 ulasan:

amier azrul alias berkata...

bgga la tuu~ :p

Suraya berkata...

haha...xsmpai bngga pun...cume terharu jep..sebab ase diri xlayak pun..tetiba tersenarai lak...sue tahu sue ni xla cantik pun...femes pun tak...tapi syukur la dengan apa yg ada.. :P

Ayeem Jemain berkata...

haha cantik apa. orang ganu mmg cantik2, putih2. kekeke. ;D

Suraya berkata...

hihihi..bukan putih pn sue ni..pic je cerah..sbb chya....sue ni kulit burn lor....

sticker_getah berkata...

mmg cantik pon,huhu...

BLADE EDGE berkata...

Assalamualaikum...

tu mungkin penilaian org yg tulis jer..kalo tanya org lain, maybe akan kata org lain cun, org lain cantik dsb..lain org, lain pndptnya...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Suraya berkata...

blade edge...i like ur statement..hihi :P

Chempaka Sari berkata...

syukur....

muhsin.aminudin berkata...

cantik luar cantik dalam cantik dengar sini,

snyum. haha

Isteri @ Ibu Cute berkata...

Salam Sue...

Akak pun ikut blog Ayiem..baru follow sue....

Nanti follow Akak ya...Oooo ni orang ganu kita ker??

アヌム ちゃん~~ berkata...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
Ada entri baru :)

ain fathihah berkata...

wow. hehe. cikgu suraya mmg hot.

Tanpa Nama berkata...

erm cngrate.. mmg lyak pn..

fyna berkata...

awak memang cantik!

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...