derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Khamis, 19 Mei 2011

exam dan takziah



salam semua..tadi selesai satu paper...adoiii....penat tau memerah otak...dah la subjek FALSAFAH pendidikan kebangsaan...korang faham2 je la cam ne ye...saling xtumpah macam jawab exam sejarah..dah la sue ni bab2 sejarah ni xminat langsung lemah kan.... tapi sue khatam je buku FPK yang setebal 225 halaman muka surat  tu...cume nak kata ingat semua, memang TAK la....rata2 kawan2 tadi cakap,sangat susah~~ tapi seb baik la boleh gak jawab dan ade sebilangan yang sue goreng basah kan... 
huhuhu...tapi kurang2 lega la jugak sebab dah selesai satu paper yang mengerikan tu kan..ade lagi 3 paper..perkembangan kanak2, pengenalan pendidikan seni visual, dan bahasa visual perbandingan....lepas tu cuti 3 minggu..yeay!
~~~~~~~~~~~~~~


dan disini juga sue nak ucapkan takziah kepada keluarga penulis blog telordibasuh.blogspot.com diatas pemergian arwah...AL-FATIHAH...semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang2 beriman....
nak tahu lebih lanjut, klik sini sebab sue dapat tahu pun dari blog ayeem...


2 ulasan:

Muslim berkata...

http://islamdaniman.blogspot.com/

Muslim berkata...

http://islamdaniman.blogspot.com/

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...