derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Rabu, 20 Julai 2011

cik epal! boleh tolong saya tak?

salam semua...

"cik epal.....saya nak letak gambar kamu, tapi takot kena marah~~"


ok semua....best nye jadi kurus kn..*bukan kurus melampau,okeyy* 
jadi, bila la sue nak kurus ni...sue xde la obes..tapi agak berisi...yang xbestnye, kebanyakan baju yang dijual dimana2 kedai dan membuatkan mata kita bersinar2 selepas melihatnya,dan mula berangan cantik kalau pakai, adalah tidak padan dengan sue,ok?paham x? xpadan!.noktah.

so, sue selalu berjalan2 kat blog cik epal...selalu ramai orang doakan cik epal kurus....bestnye..sebab orang kata, cukup 40 orang doakan kita,insyaallah berkat...
hurrrmmmm....so, cik epal, leh tolong sue x? minta tolong diorang semua doakan sue kurus gak?

bukan sue xpernah bersenam, tapi cam xde effect jep..huhu
so,kepada yang ada tips2 untuk turunkan berat badan tu, leh tak tolong sue? kongsi la ngan sue ok?

sue dapat jadi macam ni pn okey dah..
hahaha..berangan la dapat badan cam ni ek? but sue suke tengok badan yang cm ni..xmo yg cam model2 anorexia tu...takot!!
seram hokeyyyyy!!!

Tiada ulasan:

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...