derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Sabtu, 16 Julai 2011

perempuan ni merokok.?eeeww..



sakit mata? memang sakit mata...hari ni sue balik rumah..macam biasa lah kan..sue balik dengan bas...tapi tadi masa sue duk jalan2 kt tingkat atas stesen bas Kuala Terengganu sementara tunggu husband kawan sue datang amek kawan sue tu..so, kami jalan2 kat bahagian hantaran dan persiapan perkahwinan...pastu kat ruang legar tu ade la tempat kat tepi tu yang kita boleh pandang ke bawah...


so,yani (kawan sue tu) panggil la sue...


"sue...cube tengok bawah tu..perempuan tu merokok lah wehhh.." 


watttt???perempuan merokok? terkejot anak monyet gak ar sue kan...cepat2 sue g tengok..
lorrrr..rupa2 nye pekerja celcom..seorang wanita..umur lebih kurang 20 an la...pakai baju CELCOM yg warna purple tu...XPAX rasanya...memang ade la dua tiga orang yg berpakaian macam tu berlegar2 kat stesen bas tu..cari costumer la kot...
tapi yang sue xboleh nak terima ialah, dia merokok..perempuan merokok? eeee...buruk nyerrrr!!!
yang lagi teruknya, dia tengah layan costumer masa tu....
please lah.....mana adabnyer?? asap rokok tu ciap kena costumer kottt...(costumer tu pun pempuan gak)
mungkin bagi bandar2 besar, isu perempuan merokok ni dah dianggap biasa.tapi tak di terengganu ok...perempuan yang merokok,di khalayak ramai lak tu..nampak sangat buruk perangainya...


apa2 pun, sue malas nak cakap banyak..korang tengok la sendiri pic2 yang sue sempat snap....tapi sorry la..guna phone biasa je...xleh  nk zoom sngt...so zoom guna photoshop jerk...




nampak x?


still lagi x nampak??


ce tengok yang bawah ni...





memang tu hak dia..dia nak merokok ke, ape ke...tapi kan, bagi sue, burukbenor nampaknyerrr....
bagi korang cam ne??

2 ulasan:

kotak bulat berkata...

budak rumah sewa kb merokok gak.. bile lepak kedai,, mmg org sekeliling pandg semacam je la..

syaz@rozelt berkata...

memang buruk kalau pompuan mrokok..huhu

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...