derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Selasa, 18 Oktober 2011

KEJAM! anak kucing DIDERA hingga MATI!




gambar diatas menunjukkan seekor ibu kucing yang tetap menjilat anaknya dan berharap anaknya kembali sembuh...menurut keluarga yang memelihara kucing terbiar itu, pada pagi itu apabila mereka terdengar tangisan tragis ibu kucing itu, mereka bergegas turun ke tingkat bawah dan menjumpai keempat-empat anak milik ibu kucing sesat tadi telah dianiaya/didera hingga mati dan diletakkan di depan ibu kucing tersebut..badan  anak-anak kucing itu dipenuhi kesan2 lubang peluru (xthu la peluru ape...peluru pistol xmunasabah lak) dan berlumuran darah. Leher salah seekor daripada anak kucing itu diikat tali dan dijerut,dadanya dibelah dan terkeluar jantung. manakala tiga lagi kepala anak kucing itu dipijak.


YA ALLAH!jika benar cerita ini, kenapa kejam sangat manusia yang menganiaya anak-anak kucing ini...lihatlah wajah ibu kucing tu...kesian kan...menjilat anak2nya mengharap mereka kembali sembuh dan bangun...sue dapat rasai macam mana perasaan makcik tucem2 tu....hiba..kehilangan anak2 dengan tragis...manusia yang buat mereka macam tu sangat jahat! benci!!!!


share entri ni kalau anda juga membantah & benci penderaan terhadap haiwan~


sumber: facebook.

6 ulasan:

athirahmazlan berkata...

sedih2,.. :(

~ShErA~ berkata...

memang takdak hati perut..huhu..sedihnya..dunia akhir zaman..

lyza berkata...

benci orang sebegini..patutnya manusia2 bodoh camni tak layak d panggil manusia...
memang terkutuk la..moga satu hari nanti dorang akan rasa apa yang ibu kucen tu rasa...:(

**pinjam n3 ni utk d postkan d blog saya ya..**

Suraya Faizal berkata...

@syera~yup..sedih kn...

Suraya Faizal berkata...

@iyza~ silakan :)

Tanpa Nama berkata...

kesiannya,..saya n anak2 dah 2 kali cari anak2 kucing untuk dibela,.tp bila dah ada, anak kucing tu mati satu persatu,dah try ubat n bawa ke klinik tp sayang semua tak dapat diselamatkan,..kenapalah ada manusia sanggup buat anak kucing tu macam tu,..

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...