derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 9 Mac 2012

takot.

salam semua... dah lama rasa xupdate kat sini...apa khabar semua ? harap semua sehat...
lama sue menyepikan diri dari menulis apa2 kat dada blog ni...bukan xteringin menulis, tapi tak berkesempatan dan kesihatan yang kurang mengizinkan,..

mungkin ada yang dah tahu pasal status sue, dan mungkin juga yang belom tahu,..sbb ada yang tanya pasal sue dan faizal...sue harap lepas ni tak ada lagi yang bertanya..sue dengan faizal tiada jodoh, itu lah kan...bercinta bertahun pun putus juga...sue xnk salahkn sape2...mungkin salah sue juga...xpe lah...menginsafi diri sndiri lebih baik dari cari salah orang...sbb sue tahu sue xsempurna dan xsesuai untuk lelaki yang inginkan kesempurnaan..jika itu yang dicari, sue xmampu memberi... ok lah..cukup sampai sini je cerita sal sue dgn dia..sue xnk panjang2kan hal ni...semua dah selesai..smga dia bertemu jodoh dgn insan yang baik, dan sesuai dengan dia..amin.


SEKARANG.

jika itu hal yang dah lepas, sekarang sue nak berbicara soal sekarang. gembira sue dengar sepupu sue yang sama umur ngan sue yg baru kahwin tahun lepas, along dah pun mengandung.. alhamdulillah...kakaknye pun bakal mendirikan rumah tangga pada 1JUN 2012 ni....tarikh yang sepatutnya jadi hari bahagia sue dengan faizal...tapi xpelah, dah xde jodoh...

sejak akhir2 ni sue sering sakit kepala.tiap-tiap hari,.sue ulangi, tiap2 hari. sakit yang sukar sue nak gambar kan...dan kerap juga ada cecair hitam dalam hingus sue. kenapa ye? sue xlah selsema dan x selalu bersin, tetapi kdg2 ada bendalir/cecair dalm hidung.. dan disebabkan sue risau akan sakit kepala yang sue alami ni, sue google la cari pnykit berkaitan kepala...haa...satu lagi, sue slalu rasa sedih tanpa sebab, dan mudah lupa...

bila sue google, sue terjumpa la artikel pasal barah /tumor otak..takot rasanya membaca artikel tersebut...
bila sue baca, terkejut juga sbb banyak persamaan antara gejala yang sue alami dan gejala tanda barah otak...
ya Allah...sue rasa takot sangat..xberani nak bagi tahu mak..takot dia pun akan risau...dan xberani gak nak g klinik..sbb takot nak tahu ape yang bakal doktor cakap..so, masih hidup dalam kesakitan dan tanda tanya.



p/s: korang doakan sue xsakit ape2, dan sihat2 je ea... tu sakit kepala biasa je kot??

2 ulasan:

athirahmazlan berkata...

Dah check ke?

faradiyana mutussin berkata...

check arr cpat2 bru tawu..
sbar jak..=)
farah pn mcm ikt sdih n rsaw jew..hehe..

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...