derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Selasa, 28 Ogos 2012

kucing bercakap.


salam semua....sape sini suke kucing @ neko? cepat angkat tangan! eh...sue sndri lak angkat tangan..hehe... kalau korang pernah baca post2 sue sebelum ni, mesti korang tahu sue ni pencinta kucing....hehe..pernah kat umah sue ade 15 ekor kucing....tapi smua dah mti sebab keracunan makanan yang beli kat kedai secara timbang tu... *awas! berhati2 ketika beli makanan kucing...ade peniaga yang nk keuntungan lebih jual yg dah expired*

jadi sekarang, yang ade kat umah tu hanyalah si Fisya tu je la...tu pun perot tengah bulat maju kebawah,kiri dan kanan sekarang.. *ye lah...kucing kan kaki empat..perot ke bawah la...so,kucing pregnant perot xkan maju ke depan..hehe*
ni dia si Fisya...jangan keliru..ni betina...bukan jantan~

tapi hari ni bukan nak cerita pasal si fisya gediks ni...tp sal kucing2 kat maktab..heee
hari tu sebelum ke KAGUM kat Perlis, kan sue ade latihan kat maktab...so, duk nginap kat hostel la kan...jumpe la sekor kucim yang comel ni...anak lagi,..dia ngade2 dtg trik perhatian sue mse ngah on9...haha...memang melampau ngadenye...nak thu knpe? sbb ni haaa....




*atas laptop terussss landingnyeeeee.....terbaekkk!! ops..boboiboy lak..hee*

mse ni kecik je agi kan....lepas sue g perlis tu, balik hostel dah xnampak dah dak kecik comel ni....cari le jgk sbb teringin nk bw balik umah,nk jga kan...tp xjmpe...
tapi tengahri tadi macam jejak kasih lak..jumpa dia kat laluan pejalan kaki kat hostel...perghhh,...kasanova sekarang...haha...dah besar remaja dah...mcm abg long dil versi neko dh...tp cam lagi la dia...hehe


*sape2 ade kucing name senah,sila kontek...haha*

gigil gua punya itu kepala lutut dowh~


sah.....kan betul sue ckp tadi...kasanova tollll~



adeh,,,,leh perasan lak abg long dil ni....hahha


ngeeeee....suke tengok gelagat kucing kan...jadi,sayangilah kucing dan haiwan lain juga...no sepak2 ha! mereka pun tahu erti sakit dan ade perasaan jgk...siyes...sue suke bercakap dengan kucing..kadang2 luah masalah pada mereka sambil belai2 boleh tenangkan kite...mmg dengar cam mental je..haha..tapi korang tanye la sape2 yang pencinta kucing ni, kebanyakan nye mmg akan setuju ngan statement sue tu...huhu

p/s: ade x orang terengganu yang nak join kelab pencinta kucing ganu? leh usha2 sni...

"pade awok2 kite hok duk kat Kuala Terengganu | كوالا ترڠڬانو, ader saim2 kite nok tubuhkang persatuang peminat kucing, yer cari ahli2 seluruh teganu ni.

tujuang yer adelah nok wi makang kucing2 hok lior hok kebulur di kawasang bando nih, pahtu nok kutip kucing2 hok sakit, ator ke kelinik haiwang, pahtu kalu kucing2 hok orang bele ni, nok tolong mandul takmboh wi biok luor kawalang, yer kabor dok chekak doh tengok kucing mapuh llenyek di tengoh jalang. sape2 hok minat yer kabo emel r yer. (kpkkt.mail@gmail.com)

wase2 ade dop hok minat kucing ni sapa takmboh gi makang pulut kalu kucing yer dok jeput skali? hahaha...."







1 ulasan:

Fuad Amin berkata...

meh singgah blog sy...ade cite kucing jgk...hehe..follow skali ea..http://cfuad.blogspot.com/

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...