derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Isnin, 20 Mei 2013

kulit kering dan kusam? cuba ni!



"hitam- hitam si tampuk manggis,
merah-merah buah strawberi,
guna Pembersih Muka Sari Susu Manggis,
pasti muka cantik berseri."



ha....saya dah jual, ce beli..ce beli...ha..jawab3....hehehe


sape xkenal buah manggis ? cube angkat tangan...angkat tinggi...tinggi lagi...dekatkan dengan muka...ha..dekat lagi...lagi... PANGGG!!!
tampo muke sendiri sebab buah manggis pun tak kenai ka? hang ni owang malaysia ke bukan? buah yang kemain sedap lagi xkenal? dah la sedap...banyak khasiat lak tu...k la..xpe2...sebabkn kesian pada yang xkenal tu kan,meh nak menunjuk2 sikit macam mne ghupenye buoh manggis ni...cekidout.

|

|

|

|

|

|

|

|
.

 
"ooo...buah ni........" 
kenal da? bagus-bagus...kalau durian orang panggil raja buah, ni pulak ratu buah... adakah sebab buah durian berjantina lelaki dan manggis berjantina perempuan? oh tidak ku tahu~~~

buah manggis ni kaya antioksidan dan juga baik untuk kesihatan dan terutamanya kulit!
bab-bab kulit ni terus teruja kan.............

ha.....tahukah korang, SAFI telah keluarkan satu produk baru iaitu PEMBERSIH MUKA SARI SUSU MANGGIS....dan yang bestnye,ia sangat sesuai untuk orang yang selalu menghadapi masalah kulit kering, dan setiap kali cuci muka, kulit mesti rasa kering dan menggelupas..sekarang dah ade penyelesaiannya...BERKESAN, HALAL, DAN TERBAIK!

Pembersih Muka Sari Susu Manggis

 kulit cerah je xcukup kalu kulit kusam dan xbermaya kan...dengan SAFI Pembersih Muka Sari Susu Manggis, ia bertindak membersih tanpa mengeringkan kulit wajah biarpun digunakan beberapa kali sehari. Maknanya, korang leh cuci muka bile2 mase je korang rasa perlu...jangan risau..memang xkeringnye kulit...lembab je rasa.... Pembersih Muka Sari Susu Manggis ni juga kaya dengan antioksida dan nutrien,dan  penggunaan berterusan juga membantu mempercepatkan pencerahan kulit. Jadi, cubalah!! Kulit pasti lebih halus, berseri dan bertambah cerah secara semula jadi. kalah kat ton....awwww....hehe

untuk maklumat lanjut pasal produk ni, leh klik SINI!




p/s: yang super duper cutenye, ianya warne ungu..lalalalalla~

Tiada ulasan:

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...