derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 14 Januari 2011

PhOtOsHooT part 2

salam all...
ni adlah sambungan bg tajuk "photoshoot"
k lah sue story cket ea,...
ni pic2 yang di ambil di asrama...dan bukan di studio...di snap pada tengah hari tadi kerana ketiadaan kelas dan kebosanan yang mencapai takat didih~~~
huhu..
n pic2 ni disnap dengan menggunakan phone sahaja...bukan DSLR..
HUHU..

Ni la budaknya...berangan sangat nak jadi model, orang amek2 gambar n masuk majalah, tapi xde orang pun nak amek gambar..sue bukannya fofulers...ni la akibatnye..hamek gambar sndiri n feeling2 masuk magazine....huhu

nasib baik ada sahabat yang setia melayan kerenah n tolong snapkan gambar dengan mengikut arahan..hahha

thanx ATHIRAH!

LAYAN JE LA PIC2 NI...


selalu je uat "peace!"



ni plak memburukkan muka yang dah sedia xcantik..huhu

ni duk pikir or duk check suhu badan..haha


termenung ala2 gediks santai :P




ni la konon2 jadi wallpaper ar..bwuuuueeeekk....
xabes2 berangan...
tapi xpe la kan...sue berangan tp x cederakan orang kn?
xnyusahkn orang kan? huhu

p/s: ape pndangan korang? :)

3 ulasan:

ijatnuar87 berkata...

heheeh...memang arits la cikgu nih...kompom akan menjadi pilihan murid2 nanti...dan juga pilihan cikgu2 gatal,hehehe

fara farhana ♥™ berkata...

saya suka tengok cikgu.cantik sangat!

:)

Hanim Mahali berkata...

setiap kejayaan bermula dari angan angan.... tak de salah pun berangan angan asalkan cuba berusaha untuk melaksanakan angan angan tu... Semoga angan angan terlaksana... ^_^ Ganbate!

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...