derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Rabu, 16 Mac 2011

cikgu melukis lagi!

salam semua...
dah lama sue x paparkan lukisan sue kat blog kan? 
yang kucim baru ni pun, sebab saje2 melukis....jadi hari ni sue nak mintak pendapat kamu semua mengenai lukisan rumah tradisional ynag sue buat untuk esemen sue kali ni...

sue memang ngaku sue amat lemah bab2 mengemaskan lukisan ni..
salah satu pasal stroke...teruk la...huhu..sue sedar tu...
lukisan kali ni menggunakan pen dakwat cair~~


(lukisan pertama: buat petang semalam.)



(lukisan kedua: buat semalam)


~harap korang sudi bagi komen ~

6 ulasan:

isaac ismael berkata...

smart gila!
respek!

Xtau sapa berkata...

salah satu pasal stroke...teruk la

agakla
boleh dperbaiki

Siti Noraisyah berkata...

Cantiklaaa.... kalau Siti yg lukis agknye ntah jd ape.... ^^

Chekgu Azrine berkata...

chekgu azrine tak pandai lukis..so tengok lukisan cikgu suraya..lawa je la komennya...hehehe

Dawa berkata...

simple ja tapi menarik sgt

Mama JnJ berkata...

bagi saya lukisan ni kemas..kalu saya bab-bab yang teliti cam garis2 kecik tu memang failed..heehee

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...