derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Isnin, 5 September 2011

di layan bagai puteri

Assalamualaikum semua....
Time ngah menaip ni ade cikgu mimi n cikgu wani sekali...segan gak update blog depan orang..hahhaha...tapi xpe lah...hari ni hari kedua kami menjalani PBS kat sekolah...SK Bukit Sawa, Marang, Terengganu.. iaitu bekas sekolah sue dulu...best jugak la dapat jumpa cikgu2 yang pernah ajar sue dulu...nak2 cikgu syeeda n cikgu sabariah,,,..best kotttt....diorang ni sporting....rasa macam geng2  jep...huhu..

Sepanjang buat PBS ni, kami x diberikan bilik khas or meja untuk kami duduk..so, daripada duduk berkieliaran, nasib baiklah cikgu syeeda sudi tumpangkan kami di ruangan bilik kaunseling...untuk pengetahuan semua, cikgu syeeda ni pernah mengajar sue dari darjah satu...sampailah sekarang, dia masih lagi disekolah ni...malahan sekarang dia merangkap sebagai kaunselor @ guru kaunseling....

Nak tahu ape yang best nye ? bilik kami duduk tu sangat cantik dan selesa!
korang nak tengok...? jom!

  See...cantik kan? Pink colour gituuuu...

Sangat selesa dan sesuai untuk merehatkan diri... (ehem..lakonan semata)

ni lak cikgu mimi... salah seorang penghuni bilik ni gak..hehe :P

dan tidak ketinggalan.....(nak jugak)
tuan empunya badan..hehehe





hahahaha..muka terlebih xcited cikgu suraya nim...
ape2 pun, best kan bilik ni? :D


Tiada ulasan:

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...