derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Rabu, 31 Julai 2013

persiapan raya pertama bergelar isteri :D



assalamualaikum semua... hari ni semua kakitangan awam dapat bonus raya kan? kehkehkeh..sue dapat dengar je la sebab sue xkerja lagi kan..encik suami pn msti dpt, tp xnk la minta itu, minta ini..duit tu simpan untuk ape2 yg lebih oenting nt kn..hehehe..untung2 nt leh g honeymoon..hehehehe...(selalu gelak jahat, Astaghfirullahalazim.....)

ok2...sebelum story mory, layan dulu ni...nak menunjuk kek coklat yg sue buat semalam.. dasar suka menunjuk betol khaannnnnn...


warnyanya menggoda~~



ni plak yang dah potong..makan sambil buat rph atas katil..ohoiii..makan atas katil..mcm puteri dah khannn...xpon, mcm pesakit kt spital..kikiki

tapi stress la...kemain siapkan rphm semalam sampai xsahur..last2 lecturer xdatang observe pon...geram betoiiii..kemain joget2 ngan budak hari ni...hehehe..siap sue bt tarian ballet lg..haha..budak2 cakap..
"wahhh..pandainya cikgu buat..sama macam dalam tv"

ha...tu baru tunjuk cikit...kikiki

ok2...balik pasal tajuk atas..raya ni kan raya pertama sebagai suami isteri kan..jd,lain la pada biasa...tahun ni raya pertama kat umah sebelah suami..lg la rasa lain kan..tp adat la tu..fasa hidup da berubah,..

baju raya lak, raya pertama pakai baju sambut menantu hari tu je...mudah kan..sme la ngan suami..ungu dua2...tp bju raya ade gak beli sepasang..suami belikan sepasang..cantikkk...tq abg...suami lak beli tshirt je sehelai lagi...xkan dua tiga hari nak pkai bju melayu kan..

pasal kuih lak...biskut raya xbuat kot tahun ni...cume wat kuih siput n yg mudah2 je..tp kek memang akan wat la..sbb kek senang..xbnyk kerja ..hehe

tapi raya kali ni cam serabut sikit sbb pening ngan esemen...adoyaiii..dah la xphm pape pun sal esemen,.. :(

kat sebelah mertua pun, xtahu mcm mane persiapan...ritu tanya mak, katanya wat satey, rendang n so on...sedap jgk tu..nyummm3..hehe


jadi, kesimpulannya raya tahun ni persiapannya biasa2 je, tp pasti meriah sbb ade dua family...n dengan kehadiran insan tersayang, encik suami...kalau pnajng umur, raya tahun depan, berdua lagi..tp raya 2015 dah bertiga la..hehe...xsabau nau...ngeh3


p/s: so, persiapan raya korang camne?

3 ulasan:

Che Rosliza Che Mat berkata...

memang mengoda..

Fazliana Jamil berkata...

Resepi menarik. Lama rasanya x buat kek coklat awak ni. kihkihkih. oh ye nanti ada masa singgah2 lah blog saya ye http://www.mamafisya.com/

Stokis JSD Cinta Maira berkata...

Tq cikgu share resepi ni..sy dh bust..repeat order dr anak2..he he..

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...