derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Khamis, 16 Disember 2010

apa yang aku suka??

waa....entri ni pasal barang2 kesukaan sue...hihii
kalau g shopping,macam2 bayang...berangan jadi jutawan and leh beli ape je yg nak...hihii
cam minah jenin lak..
10 perkara utama yang menarik minat sue adalah:

1.ros putih
2.makeup
3.dress cantik
4.sunglass
5.wedges heels
6.makanan
7.hand bag
8.acsesori wanita
9.majalah
10.barbie doll

ngeeee~
yg ke -10 tu entah pape kan..tapi nk uat cam ne, dah minat..
lau ade citer barbie kt tv tu, confirm sue yg paling depan..hihihi
ni antara yang sue suka sangat..
*cantik wedges ni kan...(sumber:pakcik google)*



ni plak make up..fuhhh...
cantik bangat...

pastu tengok yang ni lak..
perghhhh..cantik kot baju2 nya...
hitam memang xpernah mengecewakan..
love black!

ni lak merah..ngeeee~
suka tengok....

pastu
ni plak rose putih..sue mmg gila sangt kat bunga ni..dari dulu selalu berangan ade org bagi bunga...hehe..tapi xpernah dapat..
(tu la..xsedar diri..g tengok cermin..ingat ade ke yg nak bg aku bunga)
jadi,kepada yang sedang baca ni...bagilah saya bunga..oppss...
*cukup mengada2 ayat diatas*

n last yg paling sue xleh berenggang ialah:
nyumm3...
menukar-makanan-kucing.jpg
adehhh..ahli persatuan pun suka..ngeeeee~
k lah dah cukup sue mngarut ari ni...thanx 4 reading!
ape pendapat korang tentang perkara2 yang sue suka ni??
p/s: jangan lupa datang lagi!

2 ulasan:

nasarudin berkata...

harusla.

Suraya berkata...

mean,normal bg seorang perempuan kan?hihihihi

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...