derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Rabu, 23 Disember 2015

Post pertama tahun 2015 di akhir 2015




Assalamualaikum dan salam sejahtera....kekok pulak rasa...Lama xmenaip kat sini..ye lah...last update pn tahun lepas kot....

Alhamdulillah... Tahun 2015 ni merupakan tahun yang penuh kegembiraan dalam hidup sue....mana taknye...dh dapat keje dah. .. Walaupun jauh nun di Pahang...namun tetap syukur... Walaupun akan ade yang kata,alaaahhh...pahang je pun...ade lagi yang jauh, sabah sarawak nun...jawapan saya: awak, sy xbuat perbandingan dgn sapa2 pun....cuma sy bg thu sy berjauhan dengan suami...itu x bermakna saya cakap saya lebih jauh berbanding pasangan lain..okey? Mohon hadam awal2....
Ye lah....orang x berada kat tempat kita, senang je cakap....

Dan alhamdulillah juga tahun ni kami di kurniakan permata hati,seorang putera...fateh namanya...yup.. Yang dalam gambar kat atas tu.. Lahir tanggal 30 mei 2015...5 hari selepas ulang tahun kedua perkahwinan kami...

Setiap ujian yang Allah swt berikan itu ada juga manisnya....

Dan kehidupan pn rasa semakin manis bila berkeluarga ni....tatap muka ank, senyum sorg2...hihi...
Itu je lah kot cerita setakat ni....ade seminggu lebih je lg 2015...nt dh nk masuk 2016....makin banyak impian yang bakal diusahakan agar terlaksana...insyallah...


P/s: bagi kaum wanita, sesiapa yang ade masalah dalaman seperti keputihan,haid tak lancar dan sebagainya, pm kite kt komen ataupun emailkan kt mrs.cintasuci@gmail.com.... Juga buat yg sedang ikhtiar nak dapatkan zuriat,nk dalaman tu makin umph dan macam lgi masalah, ( malu pulak nak citer kt sini)...boleh juga hubungi sy....ade barang baik nak kongsi ngan korng ;)

1 ulasan:

Chef Salma berkata...

selamat bekerja semula sue.. semoga dipermudahkan Nya..

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...