derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Sabtu, 5 Februari 2011

bila hakimi depan kamera!

salam all...

skrg ni sue dah ade kat maktab...huhu..sedih la jugak...kena berpisah jap ngan family....nanti mesti rindu...
nak2 kat anak buah tecik nim...

mohd zulhafiz hakimi

siyes dia comey! (mak sedara mesti puji anak sdare)hahaha

before datang maktab tadi, sue sempat la rakam video nim ngan dia...
dia ni suka bergambar..(ikut mak sdra)haha
pantang tengok handset...
mase ngah record ni pun,dia perasan sue pegang handset..terus jep dia nak tengok..heeeee...

jom tengok...
suke tengok dia buat muka kucim tu!comey!


video

windddduuuuuu~

p/s: suara sue kelakar...hahaha
dan loghat terengganu ku sungguh................... T_T~~~
hahaha

5 ulasan:

tikuzza berkata...

comey betul anak sedara...msti ikut mk sedara haha....anyway folow you,dont forget 2 follow me k...

Masyarakat Masa Depan Boroi?

~pinyunyipa~ berkata...

kiut la dye..kem slm taw.. ;)

Suraya berkata...

tikuzza: thanks...heee.ank sdre yg ni jep gelap cket..abg n akak dia cerah...ciap dpt gelaran nme camanak cina agy.."ah long n ah fong'...cume yg ni bg nama "raja"...hahhaha
mak sdre dia comot jep..huhu

Suraya berkata...

pinyunyipa: heeee..owrite..nanti sue bg thu n sue ajar dia cm ne nak jwb salam yg org kirim...ngeee~

Tanpa Nama berkata...

ish3...kes buli...

~erk~

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...