derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Isnin, 21 Februari 2011

kena lagi! aduhhh!

salam all..
lama rasanya sue biarkan dada blog sue ni tanpa paparan coretan bicara dari hati..heeeee

sue agak busy sikit. so, teramat la malas untuk mengupdate blog...
rabu ni, 23 feruari sue akan ke melaka dan KL, ikut lawatan projek seni kami..ok2..nanti sue cerita lain kali sal yang tu, ni sue nak jalankan tugas untuk buat satu entri yang sue telah ditag...layan je la ea...

apakah status anda?
status?hurmm...single la kot...hihi
nak buat cm ne...xde org nak...
  
ceritakan tentang diri anda?
sue ni manja...tp bukan ngada2 tau...n sangat suke berangan..hihi

ceritakan tentang blog anda?
blog? sue pernah tulis pasal sejarah blog ni..dan blog ni blog biasa2 je...xde yang istimewa pun..nak kata cantik pun x..huhu..hanya sekadar tempat sue meluahkan apa yang ada di hati dan apa2 yang sue ingin  kongsi~

apa pendapat anda tentang blog?
pendapat sue tentang blog? satu perkataan jep..BEST!

nasihat pada kawan2 yang baru buat blog?
Nasihat? layak ke sue bagi nasihat..sue pun masih bertatih lam arena blogging nim...cume satu la..lau buat blog,please la..jgn buat background yang menyerabutkan..terus hilang mood nk baca...dan satu lagi, jgn letak lagu..pliss...plis...hehe

nyatakan keunikan blog anda?
keunikan? tuan punya blog ni kot...hahaa..(perasaan)
 

sampai bila nak tulis blog dan apa impian anda dalam dunia blog?

entah la..xpernah terfikir plak...
impian..??
nak jadi cam blog fatin liyana...hahahahhaa
(ku tahu,xmungkin terjadi)


sahabat  yang di tag!

3 ulasan:

admin berkata...

alamak..sy kena tag

Suraya berkata...

redho je lew~~

rizwan's sweetheart berkata...

su dah kembali... eh, dtg KL meh jumpa akak!

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...