derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Rabu, 4 Julai 2012

++ ni post terbaru rama-rama ungu ++

hye sume....mesti ade yang macam tak kenal ni blog sape kan? rama-rama ungu... ce korang tengok balik entri2 lepas, mesti korang kenal... dulunya sy ttup blog ni atas sebab2 tertentu..tp rasa sayang lak nk tutup...so sy just tukar link n nama blog...dan skrg bukan saya lagi dah yang jadi penghias header blog ni,tp rama-rama ungu..sesuai la dengan nama blog ni kan?hehe

kenapa mesti rama-rama ungu?

1.sebab sy suke giler warna ungu!

2.rama-rama tu comey!

3.rama-rama ni lambang bebas(selain burung)...see..dia terbang sana sini,bebas je kn...

4.korang fikir la sendiri..hehe

p/s: harap korang sudi lagi datang blog ni walaupun blog ni dah xmacam dulu.... :(




Tiada ulasan:

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...