derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Ahad, 18 September 2011

first time dapat hamper cam ni.huhu



salam semua...hari ni kat maktab ade buat sambutan raya @ jamuan raya... so kami semua excited la jugak...( terutama bab makan) huhuhu...ye la kan, dah bayar rm10..so nak gak la ape yg dapat berpatutan dengan apa yg dibayarkan...
so, hari ni awal2 kita orang berkumpul kat depan dewan sementara tunggu tempat jamuan siap...

ni lak anak sue....fakhrul..bawa dia skali td...omey x?


teeetttttt...bukan2...sue xberanak lagi okey...ni anak kelasmet sue...yanie..
anak kecil yang sehat dan menggeramkan ini adalah anak dia la...

agak2nya anak sue nanti macam mane la ek..huhu

ok2...nak citer pasal hamper..
tadikan, pengacara majlis ade lah buat satu aktiviti sepanjang majlis iaitu panggil sape2 ikut kriteria untuk naik ke pentas...so, sue try la kn...ade sue try naik...pastu mmg kena jawab soalan..tp time sue tu, kena nyanyi lagu raya...n pilih seorang lecture @ staff untuk berduet...so sue pilih puan ape ntah...sue xberapa kenal..huhu..so kami duet lagu P Ramlee, Dendang Perantau... lagu tu di beri, bukan kami pilih.... sue sekarang dah la selsema...adoyai...sangat xselesa...so, hentam je la...xnyanyi sangat pon..haha.gelak je lebih tadi....
tapi, dapat gak hamper. yeay!!!

ni lak gambar mase nyanyi ngan puan tu...adoyai...gambar xjelas coz zoom... athirah @ tuck yang amek pic ni
ni lak bersama hamper yang di menangi... yeay! ade yang jeles ?hehehe...

macam ni la orang yang jakun dapat hamper.hahahaha .opss :P


p/s: ungu or purple...mne lebih sesui ngan sue?




Tiada ulasan:

Suami Isteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...