derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 7 Januari 2011

SUE DAH JADI ARTIS!

salam all.. 
 korang ingat x pic anak sue yang sue tunjuk sue uat on9 tu?
huhuu..sue tunjuk kat kawan2...diorang pun nak buat jugak..jadi terhasillah ramai baby2 di alam cyber..hahahhaa

dalam duk wat baby tu, ade gak leh wat muka kita cam selebriti..selebriti look alike..
sue try gak yang tu..yang tu, pic muka kita digabungkan dengan muka selebriti pilihan kita..

contohnya : 



+
=

 
huhuhuhu,,klakar lol...




dan sue ada "kacukkan" muka sue  ngan selebriti lain.. antaranya
christina aguilera, joan severance, paris hilton, orlando bloom, taylor swift, n aishwaryarai...
jom tengok..kat bawah ni pic2 nye...



barisan atas: 
  1. christina aguilera + sue
  2. joan severance + sue
  3. paris hilton + sue
barisan kedua:
  1. orlando bloom +sue
  2. taylor swift +sue
  3. aishwaryarai +sue
hohohoho...muka sue +muka selebriti...
cun x??
hahahhaa

saje2 jep tau uat pic2 ni..
korang pun boleh cuba sendiri kat sini --> http://www.morphthing.com/

ha......cuba jangan xcuba...hihi





7 ulasan:

Angelika berkata...

hehe menarikk ! :)

Hanis MY berkata...

fewwiitt comel la rumah baru dia header pun cun wow! su dah jadi artis i likeee..u go girl hehe...

Suraya berkata...

angelika: yup2..sampaikan sue tido lewat uat menda ni..hihi..teruja sangat!

Suraya berkata...

kak hanis: hehe..asyek tukar2 kan...sue jnis susah nak puas hati cket...lau sue tengok buruk cket, terus tukar..hehehe

Papa Mifz berkata...

wah boleh main kacuk2 eh muka kita...nak try la nti..hehe

Suraya berkata...

boleh2..uat baby pun boleh..huhu

KimiCnoL berkata...

nak sign..haha

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...