derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Khamis, 6 Januari 2011

tagged again: GIVEAWAY EDY: AWAK BUSUK!


ape tu?
BUSUK???
hahha..again...sue di tag lg untuk GA yg sama tp insan yang berbeza,,huhuhu
xpe2..jalankan je la tnggungjawab ni..hihhihi
lau dpt mnyk wangi pun best gak..an3?
thanx ta shidi..
pilih je la yang mana satu korang suka..huhu
jadi, tu contest ni sue kena tag seorang wanita muchuks tp wangi, n seorang lelaki wangi tp x muchuks~~
MRS.RIZWAN



huhuhu..sue ni confirm muchuks ek ..lalalalal~
proud to be muchuks again! :P

4 ulasan:

E.d.Y berkata...

Thanks sudi join GA ni..good luck..ternyata, anda mmg busuk.eh..tak tak...anda wangi la..hehe...:)

hiro berkata...

semoga berjaya n bertuah.

rizwan's sweetheart berkata...

so, what should akk do sue? letak banner tu je ke, kene wat artikel pasal sue ke apa ke?

Suraya berkata...

akak clik banner tu, pastu tengok syarat2 dia kat blog abg edy tu..:)

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...