derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 29 April 2011

cikgu suraya sudah kembali

salam semua...
alhamdulillah...dapat kita berjumpa lagi...
hye sume....sehat x?
ingat lagi entri sue

selamat tinggal dunia blogging!


syukur pada tuhan ...alhamdulillah...sebab sue dah pun selamat pulang ke rumah dari kem bina insan guru,(BIG)....sue sampai lebih kurang pukul 3 tadi kat rumah...sangat2 penat...banyak pengalaman yang sue dapat sepanjang kem tu...sue nak sangat kongsi ngan korang sume..tapi malam ni penat sangat nak ceritakan....sepanjang 3 malam berturut-turut, sue hanya tidur 2 jam stiap mlm...siangnya lak, jadual padat..smpaikan mandi pun kkdg kami xsempat...insyaallah, esok sue update citer pengalaman sue ea...


ok lah sue nak tido la...ngantuk sangat2...tadi dah qada' tidur..tapi still lagi rsa penat dan badan ni memang sakit2...


k lah...GOOD NITE!



hihihihi..tomey2 tuceng ni...sue kat sana pun ade jumpa tuceng tomey..nanti sue citer ea... :P

4 ulasan:

sticker_getah berkata...

mesti penat sangat kan..rehatla ye.. =)

Irma A.Wahid berkata...

alala..peenat ye...meh dodoi

Tanpa Nama berkata...

tucem tomey?

Tanpa Nama berkata...

arong2,auwww

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...