derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 10 Jun 2011

mulai hari ni,hari-hariku bakal sepi tanpamu..


sedih...pilu..semua ade...sampai hati dia tinggalkan sue...sedangkan selama ni dia setia berada disisi sue....sue xpernah tinggalkan dia...hanya setia pada dia...
pergi mana2 pun, mesti bersama dia....sue pun dah banyak terhutang budi dengannya...tapi sue tak sangka secepat ini dia akan tinggalkan sue...
apakan daya kan...sue xleh nak paksa2...so, sekarang sue kena terima hakikat yang sue bakal kehilangan dia....selepas ni, dia akan bersama orang lain...
xpelah...sue pun akan cari pengganti...






































~

selamat tinggal broadband celcomku...semoga bahagia bersama tuan baru mu...huhu




p/s: selama ni sue pakai broadband senior, tp sue bayar la bulan2....sekarang adik dia nak pakai daa...so, terpaksa ucap selamat tinggal~~



*encik faizal suke lau sue ucap bye2 mcm ni ---> dadaaaaaa (versi indon) hihik*


2 ulasan:

Kuasai minda berkata...

Nampak gayanya Cg Suraya kena cari bb sendiri le lepas ni...

Cikgu Suraya berkata...

tu la....tp kg ni ade wifi...td tengok ade...tp ni tengok xde line lak...wifi kg ni cam biskut lak...jap ade,jap xde..huhu

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...