derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Rabu, 9 Mac 2011

memang wajib kawin!

mimpi...mimpi..mimpi...

korang mesti penah mimpi kan..tipu sangat lau xcakap xpenah mimpi...
walau sekali je pun, confirm korang penah mimpi..xyah tipu la..sue tahu..hahahha
sekarang bukan soal korang mimpi atau tak, sekarang ni soalnya sue yang mimpi...
eh jap2...bukan mimpi..tapi mengigau...ape beza mengigau ngan mimpi ek?
ok lah..sue pun xpasti perbezaan sebenar (fakta) tentang mimpi dan ngigau...
tapi yang sue tahu, ngigau ialah kita bercakap ketika tidur...

ok2...kita terus ke cerita sebenar ea...sebenarnya macam ni..
semalam sue duk buat kerja asigment kat bilik Athhirah...
ni dia sahabat karib sue tu

Athirah Mazlan

sue kepenatan buat kerja, so sue baring la kejap..nak tido setengah jam..so, sue mintak tolong si athirah @ tuck ni kejutkan sue kan...so sue pun tido la...

lepas tu, sue bangun tido n sambung buat kerja macam biasa...
dan pagi tadi, masa duk sembang ngan tuck sambil makan, athirah pun cakap la yang semalam sue mengigau...
sue asalnya cam xcaya la kan...ye ke sue ngigau..tapi bila dia sungguh2 cakap, sue caya la n tanya apa yg sue ngigaukan tu kan...

korang nak tahu x apa yang sue duk cakap masa ngigau tu?
ni haa.....

"mak...adik nak kawin...nape mak x bagi adik kawin...adik nak kawin..adik jeles tengok kawan adik dah ada anak.."

waaaaa....dia cakap ada dalam 5x sue ulang ayat tu...

hahahhaa...kelakar kan...camne la leh ngigau macam tu..tengah bergelumang ngan esemen lak tu....adooooiiiii...

athirah@ tuck ciap pesan agy kat sue...dia cakap memang dh nk kena kawen dah ni kot..smpai ngigau2 segala..hahhahaha

n ayat yg slalu sue dapat,

"memang wajib kawin!"


tapi memang sue ngaku ar...jeles tengok orang kawen..nk tahu sebab ape??
sebab..

leh pakai cantik2 cam ni,..waaa besttt.....

dan


waa....sangat2 best ade baby .....aci x nak amek anak angkt! heeee..gatai~~~


hahhahahaa

so, korang penah x ngigau cam sue ngigau ni?

3 ulasan:

Chekgu Azrine berkata...

memang dah wajib kawin nih...hehehe..

Suraya berkata...

heeeee....mslah nya umur muda agy la...huhuhu..xde org nk plak tu...

Tanpa Nama berkata...

wajib kawin...
tp owang tu yg xmo kawin lg...

_owg mane?_

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...