derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Jumaat, 20 Mei 2011

bila dah buat salah


semua orang pernah buat salah kan?
masa buat salah tu rasa cuak kan?
hahahahha...sue faham perasaan tu...beberapa hari ni sue dengan suada pinjam motor acai tuk kuar beli makanan...pada suatu hari, selepas kami g mamam kt kedai makan yang glemer disebut "kedai kuning" tu, si suada ni plak teringin nak makan aiskrim..jadi, sue sebagai "kakak" yang baik kpd kawan sue ni, turuti lah permintaan dia...masa tu kami tak pakai topi keledar tau...dan sue yang bawak motor,suada membonceng~




semasa perjalanan nak ke kedai beli aiskrim~~


suada: sue, teruk la kite...xpakai topi keledar..kang ade polis kang...
sue: xde nye suada..kite kan lalu ikut jalan kampung ni..(menyedapkan hati sendiri)


*tiba2 ade seorang lelaki mnunggang motosikal dan pakai topi keledar memotong kami


suada: sue tengok tu...mat rempit pun pakai topi keledar...kite yang educated ni xpakai pun..ape laaa...
sue: mane kamu tahu tu mat rempit?
suada:tahu la...tu..dia lelaki, bawak motor lak tu...(nada penuh yakin)
sue: jadi, sebab tu la kamu kata dia mat rempit??
suada: ye laa...
sue: ok.fine. -.-'


*___________________*


begitu lah bila dah buat salah kan..jadi untuk menikmati perasaan bahagia ketika menunggang motosikal, PAKAILAH TOPI KELEDAR!




*Suada tu memang cam tu...sebab tu selalu rasa sue ni lebih tua dari dia walaupun umur kami sama..tapi sue suka dia macam tu..keanak2kan sikit...best gurau ngan dia...sue dah anggap dia cam adik sue sendiri dah...dan kekadang sue suka buat dia cuak!hahahhaha...(gelak jahat) :P

7 ulasan:

Pembawa_Wacana berkata...

Kalau jumpa pakcik polis....komfem gelabah kan...he he he

Cikgu Suraya berkata...

hehe..tau xpe...

hana berkata...

hahah..
ketar pale lutut kalau jumpa polis..
haha

Isteri @ Ibu Cute berkata...

Ha Ha Ha...gara2 naik motor tak pakai helmet rupanya...bahaya tu..kalau jatuh pecah kepala..Adoi!!!

Azlan Hasan berkata...

bahaya naik motor x pakai helmet nie..hehe..jalan kampung pun banyak gak org bwak laju2..hehehe

Regards,
-Strider-

Faris Farhad berkata...

hahaa tau cuak

Cikgu Suraya berkata...

hehe..mmg ar..da la lesen xde...aduyai....pasni xmo wat dah..

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...