derma nuff

“ Selamat Datang..Sila Tinggal Link Kat Komen, Nanti Sue Balas Kunjungan”

Khamis, 19 Mei 2011

rahsia warna ros pemberian lelaki!

dalam kebosanan melepaskan sakit kepala menjawab exam petang tadi, so sue menunggu la "seseorang" tu on9kan..tapi xon92 jugak,,,busy kot..so malas nak kacau...
jadi sue hanya melayan dan memujuk hati sendiri....faham2 je la bila rasa kesepian kan..buat la apa yang patut...tengok blog kawan2 lagi bagus..kang over2 layan perasaan kang, ade lak yang menangis xde orang pujuk..huhu...

so, sue pun duk la berangan sorang2, dan tiba2 terpikir mengenai bunga kesukaan,kegemaran, favourite dan sewaktu dengannya...
ce teka...ce teka....ape bunganya?
kat sini sue nak kongsi rahsia disebalik warna bunga ros...
korang mesti la pernah bf/suami/ ex bf bagi bunga kan...
tapi sue xpernah dpt pon ..hehhee

so, jom tengok ni...


ros merah: si dia mencintaimu setulus hati dan ingin bersama selamanya..


ros putih: rasa cinta yang ada dalam dirinya adalah cinta sejati tulus dan suci..sesuci warna putih tu~

ros kuning: si dia hanya inginkan kamu menjadi sahabatnya ataupun menandakan perasaan cemburu terhadapmu~

ros merah jambu: kamu adalah cinta pertama si dia dan ini menjadi rahsia sejak sekian lama.kamu adalah insan idamannya selama ini..! ~so sweet kn? :) ~

jadi, ce teka...ce teka...mana satu favourite sue? sape jawab betol, dia pandai..dapat bintang! hehe

5 ulasan:

Haris Kaito berkata...

Haris pilih ros putih...he3...

Azwan berkata...

Lebih suka bagi hadiah buku dari bunga kerana cepat layu. Bila lepas kahwin boleh lah beli bunga untuk si Isteri nanti... (^_^)

Halimatun Sa'adiah berkata...

xpnah dpt bunga..
kalo dpt sepasu bunga mist best kn..
bleh bela n tgk salu..

Adibah faizah berkata...

Klu orng tanya nak bunga plastik ke bunga betul?
bunga plastik...tahan lama..
bunga real...cepat layu....

tp tak sweet plaq bg bunga plastik..

yayahidayah berkata...

haish... bila la nak dpt special fresh roses dr someone...
wahh... mimpi sudaa... <3

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...